Tidsfördriv innan sängdags!

1. Nämn något som gjorde dig glad igår:
Allt härligt folk man stötte på när jag arbeta
2. Vad gjorde du kl. 08 imorse:
Sov
3. Vad gjorde du 15min sedan?
Då borsta jag nog tänderna
4. Det sista du sade högt:
YEAH
5. Vad har du druckit i dag:
Vatten, proteinshake, latte och te
6. Vad var det senaste du åt:
Jordgubbstårta
7. Vad var det senaste du köpte:
Present åt mami
8. Vad är det för färg på din ytterdörr:
Typ en mörk träsort, alltsåå
9. Har du blivit kysst idag:
Nej
10. Senaste du kysste:
Min söta vove
11. Har du fått en kram idag:
Ja:)
12. Senaste du kramade:
Pappa, haha
13. Har du saknat någon idag:
Alexandra och Isabelle
14. Vad är det för väder hos dig nu:
Vet inte, ligger i sängen
15. Godaste glassmaken:
Ben and Jerry strawberry cheececake, 88:an, Sorbet mango, hallon, lime och kaktus
16. Sover du tungt:
Ibland, ibland inte
17. Drömmer du mardrömmar:
Det händer
18. Vad ska du göra idag:
Idag ska jag sova
19. Favoritklädsel:
shorts och tshirt, enkelt och bekvämt
20.Tycker du om någon just nu:
Vet inte bra fråga, håller nog det för mig själv
21. Favoritlåt just nu:
Det är omöjligt att välja just en specifik

22. Vad ser du om du tittar till höger:
Mitt skrivbort, lampa, högtalare och min skärm
23. Vad ska du göra härnäst?
Sova
24. Humör just nu:
Känner mig lite överpigg, men vill bli trött
25. Favoritgodis:
Naturgodis och choklaad
26. Kläder just nu:
Nattlinne (A)
27. Sommarplaner:
Grekland, Jobba, Sola&Bada, Vänner, Ut med Sebastians båt nån gång
28. Hur många kuddar sover du med:
För många, kuddknarkare juu
29. Spelar du något instrumpet:
Gitarr         l o v e
30. Morgon eller nattmänniska:
Det varierar faktist, men är nog mer en morgonmänniska
31. Snarkar du:
Nej, men andas tungt kan jag göra säger mina nattsällskapare
32. Stökigt eller välstädat:
Helst välstädat förstås, men är nog oftast städat
33. Längtar du mest efter nu:
SOMMARLOV OCH MIN ARTONÅRSDAG
34. Bäst på Youtube:
Lilla edet


Kommentarer
Postat av: aliieee

Jag saknar dig! Hoppas för din egen skull att du är hemma någonting i Juli så vi får träffas ;) Är hemma i tre veckor då, bäst för dig att du fixar en mysdag med massa te och en jäkla massa skvaller <3

2010-05-31 @ 00:50:31
URL: http://aliiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0