Smoothie

Som sagt var jag hos mamma idag, fick lite färg av den snälla varma solen som delar med sig av sina strålar :-D Underbart! Cyklade hem och efter jag suttit och degat i soffan lite och pratat med min kära vän Isabelle i telefon så begav jag mig till gymmet. Där körde jag rodden och styrketräna både över och underkroppen, tiden rann iväg och hade hållt igång i 1 timme och 10 minuter. Då tänkte jag springa på bandet lite lugnt eftersom jag redan hade kört på så hårt. Men något hände och jag slog mitt tidsrekord på 5 km. Vet inte om jag vågar avslöja eftersom det kan vara ganska dålig tid/km men har alltid varit mer en distanslöpare än en intervallöpare. Okej jag avslöjar, hann 5 km på 27 minuter. Som sagt, mitt personliga rekord även fast jag sprang rätt lugnt som uppvärmning i 5 minuter :) Nåväl.
Hoja till affären och köpte en liter mjölk, ett paket frysta jordgubbar, kravbananer och äpplen.

Sen gjorde jag en underbart god och dessutom hälsosam smoothie

Receptet
2,5 dl mjölk
2 msk herbalife, vaniljsmak
en näve jordgubbar
en banan

Körde ihop allt med en stavmixer och vips så var den klar :-D
Smaka precis som en milkshake och det är jag ju svag för! åh

Nu väntar jag på att se roast på berns och sen är det läggdags för min del.

Imorgon ska jag umgås med Frida, vi ska färga löshår och sola hos hennes pappa.
Sen påminner jag mig själv här att jag ska hämta mina jordgubbsplantor hos Isabelle imorgon också!


En gömd lojtiboo och en Fridayy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0