Avestafestivalen yesterdayy

Igår åkte jag med David, Sebastian, Anton och Simon till Avestafestivalen.
David har ju fått körkort nu, grattis än en gång!! Han är våran personliga chafför numera!
Det var helt okej, stötte på lite nytt folk och gick en runda till lite krogställen.
Pojkarna köpte rosévin och såg allmänt stiliga ut. Medan jag satt med dubbla jackor och såg
ut som ett feck efter timmar av att ha frysit och blivit uppkastad upp och ner på Antons axel
flertal gånger, BIFFEN!



Knäppte lite feckabilder innan jag åkte iväg igår!

Iallfall klockan ett kom Antons mamma och hämta upp oss och skjutsa mig och Sebastian
till honom, mitt ute på landet. Hur mysigt som helst där, och värsta stora poolen som jag har
fått tillåtelse att ligga på en luftmadrass i och steka i sommar (A)
Vi kolla på ett Eva&Adam avsnitt sen gick vi upp och la oss, vakna av att hans mamma hade
gjort frukost till oss :)

Nu är jag hemma igen, snart ska jag och Sebastian kila till stan och köpa morsdags present.
Sen ska jag till gymmet, blev lite mycket munkar och korv med bröd där borta som jag gärna
vill träna bort nu! haha.

Om sex timmar ska jag till bröllopet och jobba, lite nervös är jag allt.
Önska mig lycka till idag igen ;) Puss så längeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0