Var ju ett tag sen

Eller tre dagar sen, men har saknat att skriva av mig redan! Haha :( Har bara haft annat för mig.

Idag fick jag reda på att jag redan har samlat ihop 7 MVG, känns verkligen hur bra som helst :)

Städade i skolan, pratade betyg och därefter så gled jag iväg till gymmet och var där i två timmar,
tränade ju aldrig igår så ville ta igen det lite :) Men nu tror jag farmor har förstört det för mig, var
där för att farfar fyller 75 idag och eftersom jag så sällan träffar dom så fick farmor en liten chock.
Så blev nog 4 dubbla portioner mat för att inte oroa henne och tårta. När jag hade ätit upp min tårtbit
kom hon med hela tårtan till mig och skar upp en hur stor bit som helst till mig, det började ta emot nu så gav min lilla vovve cognac småbitar, kom dock inte undan... hahha alltså

Nu är Amanda och Isabelle påväg hit, hoppas på en trevlig kväll med mina gulliga töser:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0