Servera studenterna today


Dagens bilder....blivit brunare? (a)
Igår som jag sa passa jag på att gå ut och sola efter varje rast jag hade räknat
ut att jag skulle få, men jag fick redan sluta efter första lektionen eftersom jag är
redan godkänd i matte a, idrotten hade jag fått MVG i så fick gå därifrån också :-D

Så begav mig först till mamma och låg och sola en timme tills Isabelle hade slutat för
dagen. Då begav jag mig till henne och vi sola ryggen som man är så kass på att göra..
Iallfall så lagade vi pizza, superdupergod! åt ett par ostmackor på det sen begav vi oss
till mig och hon köpte mitt shampoo och balsam som jag inte personligen tycker är bra för
mitt hår. Värt som tusan för oss båda eftersom hon älskar den sorten, blir att handla nya
hårprodukter på lördag när jag, frida och pappa ska till uppsala och shoppa :)

Snart ska jag till skolan, skriva prov och servera alla fina studenter!
Tänk, snart är man där. Bara ett år kvar juu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0