Onsdag i juni, sommaaar

Igår umgicks jag med frida direkt efter skolan, vi var på stan och letade present till Robin.
Men det sluta med att jag hade köpt ett par shorts, en klänning, ny bh+trosor till mig själv
OCH en present till Robin :D Så ego skulle jag aldrig vara att bara köpa till mig själv när avseendet
för denna runda på stan var just för att leta present till hans födelsedag/student!

Därefter gick vi hem till Frida och var där ett tag, jag låg och läste tidning i hennes säng
medan hon städade. Ibland är det verkligen roande att se någon annan städa än en själv
som händer sällan. I min lägenhet är det alltid tvärtom, mina vänner kollar på mig. Inte lika skoj!

Sen gick vi till ICA och köpte godis, vi ville tröstäta efter lite dagens "må dåligt för"
Hon köpte en marabou medan jag kom ut med en naturgodispåse, kärlek med andra ord <3

Vi gick hem till mig, där klippte vi av jeans som jag tröttnat på till shorts, är hur nöjd som helst
tänk att byxor som man verkligen inte användt på flera år kan komma till läge nu genom att bara
kapa av dom :-D Sen planera vi min middag jag ska ha nästa helg när jag faktist blir 18 år!

har inte förstått det än.... 18. MYNDIG!

Efter att frida åkte hem kom Robin, han fick vänta till tolvslaget innan han fick öppna mitt paket.
Solglasögonen satt som smäck :-D Trötta och glada somna vi och vakna sedan klockan 3.
Trodde det var morgon eftersom det är så ljust ute på nätterna, haha. Men somna om till 7 iallfall.

Idag har jag lagat personalmat i skolan
Idag har jag mått mindre bra
Idag är jag irriterad på vissa personer som dömer än och lägger sig i, mitt liv
Idag åt jag på liljas för att fira pappas flickvän som fyllde kärringår, 46 ;)
Idag har jag solat med Mathilda och Isabelle på hennes studsmatta
Idag borde jag ha pluggat, men har degat framför datorn
Idaaag skulle jag helst velat varit hos mamma och sola, ska det imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0