Nysvalkad efter ett redigt gympass!

Nu sitter jag i min vita badhanduk och låter huden självtorka, har smörjt in mig med babyolja. Älskar den lena känslan efteråt :-) och håret låter jag alltid självtorka, gillar inte att slita på det mer än nödvändigt nämligen!


Haha lyckas alltid få till feckabilder!

Igår när jag vaknade tog jag en promenad/springtur runt elljusspåret och efter det+lunch+dusch drog jag mig på hojen raka vägen till Frida. Där solade vi i två timmar, syns på bilden att jag fått lite mer färg kanske? :D Iallfall därefter pyssla vi lite på hennes rum, jag passa på att städa Robins rum så snäll som jag kan vara (A) Sen bjöds det på korv med mackaroner, himmelskt gott för att vara en sån simpel rätt <3 10/10! Satt barnvakt åt Tove ett tag, kolla på bröderna lejonhjärta :D

Sen mötte jag upp Isabelle som sov över, vi träffa Sebastian och David en stund, sen satt vi på sala kebab med Stina, Mathilda och Sara ett tag också. Men efter det gick vi till ICA så kallad åkrahallen och köpte ost, mackor, jordgubbskräm, mjölk och frukter! Åt kvällsmiddag och prata om allt, vi lyckas alltid komma på nya roliga samtalsämnen men vill inte gå in på vad det var för ämne som togs upp mest ;) Robin kom förbi en stund och därefter Sebastian. Hade en trevlig kväll och det blev läggdags klockan 3!

Halv elva vakna vi, åt frukost, duscha, kolla på tv sen åkte hon till hennes sista lektion. Mitt sommarlov har ju redan börjat förstår ni. Efter några timmars lathet tog jag mig till Nautilus och var där i två timmar, nu har jag ätit och duschat och snart kommer Robin :):) På återseende!

18årskalas imorgon, hihihi längtar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0