HEJHEJ, HEMSKT MYCKET HEJ!

Min supercoola syrra från stockholm dåråå :P är här och har stökat ner hela mitt rum!
Mitt älskade kära rum, hon har ingen sympati denna trutta tjej...

Idag har jag varit i Uppsala med Frida och min pappa (pappa betalar)
Har shoppat för ca 1400

4 shorts
4 toppar
cocosnötsolja
syoss schampo, balsam
en jacka
bikini

lite sånt, monki, weekday, bikbok och gina blev våra fynd funna :D

Övningskörde dit gick apbra!

Min syster har gett mig världens gulligaste födelsedagspresent i förskott, fick
en cocosnöts bodybutter, 4 vinglas och ljus från indiska (A)

Har ätit äppelpaj, sushi, cheeceburgare, jordgubbar, naturgodis today. APNAJS!


Firade ju Robins student igår, han fick en gul ros av mig. Hade inte råd med den stora röda (a)
Var på studentskivan som var hos hans mormor. Hade en riktigt trevlig kväll, och det blev mycket
SKÅL! som på bildeen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0