Torsdag, låt denna dag gå fort!

Nu har jag vart uppe i en timme, ätit min frukost bestående av turkisk yoghurt med allbraun flingor, blåbär och linfrön, en stor kopp rött te med en klick honung i:) gottgott

Gårdagen var slitsam, jobbet har börjat krävt anträngningsnivå till hundra procent och med tanke på den minimala sömn jag genomgått de senaste dygnet kände jag mig halvt död efter en lång arbetsdag.
Trots det gjorde jag i ordning en rotgrönsaksgratäng och lax direkt efter och därefter cyklade jag iväg till gymmet och prestera mitt allra bästa. Ja tillochmed mitt personliga rekord å springbandet, hur gick det till? hade annat i tankarna medan jag sprang och vips så kunde jag inte låta bli att öka forthetsgraden ju mer jag tänkte, haha!

Gick och la mig halv tio efter jag duschat, ätit och kollat å tv. Läste en bok om personlig utveckling och vips så somna jag med boken i mina händer, sköönt. Nu känner jag mig helt okej utvilad och ska sätta mig på cykeln iväg till jobbet om fem minuter.

Längtar till helgen, men mest efter att få ta det lugnt. Det förtjänar jag efter en fullbokad arbetsvecka:)

see you soon!


sliten tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0