Nu börjas det igen, hahappi? ;-Dd

Nu är mitt sommaruppehåll över och nu sätts bloggandet fart igen. Känt att jag har behövt tagit ett break från allt som hade med vardagskraven att göra, där även bloggandet ingick. Jo klart jag älskar att skriva om mig själv och mitt liv och dela med mig för folk som är nyfikna, men fortfarande, det höll ju till min vardag och sommaren ska vara härligt fri och galen. Ja ni förstår nog;)

Så vad har hänt under min lediga tid?

Jag har varit i Grekland, så kallat grekke med min faders familj.
Pappa gifte sig på Arlanda VIP, överraskande och det blev skumpa innan flygstart!
Alkohol, krogrundor som nykomling.
Vänner, vem får nog av människor som man älskar?
Familjen, älska älska älska så mycket tid till dom :)
Arvika och campade, bodde sen hos min mormor vilket är första gången.
Träffat på min dementa gammelmormor som genast skällde ut mig pga mina short nails...
Tränat, dock inte så mycket som önskat men nu är jag på gång igen.
Åkt bil med de vännerna som har nyligen fått godkännande körkort, jag vill också..
Stekt pannkakor till främmande people.
Börjat läst "100 dagar med jesus" mammas/mormors fel (a)
Ätit sjukt god mat och har struntat i "detta innehållet för mycket kalorier..." tänkandet.
Blivit niggah och blivit albino igen....
Vattengymnastik och schenuppträdande!
Städat Alexandras lägenhet för omtänksamhetens skull;)
Firat mammas 40årsdag med släkt och världsgoda efterrätter:D

Nåväl, idag har jag avklarat min första arbetsdag på jakobsbergsgårdens storkök, gick bättre än förväntat men nu är man helt slut. Inte van att stå/gå en hel dag eftersom jag har softilerat så mycket under semesterveckorna. Men skönt att rutinerna kommer igång, om man ska tänka postivt alltså?

Ska iväg på gymmet nu, sen ska jag hem och packa för denna vecka kommer jag bo själv hos mamma. Hon är nämligen bortrest och jag klagar inte på större kvadratmeter att bosätta sig i på den lediga tiden.

Hur har er sommar varit?:)





nytagna från de två senaste festhelgerna, hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0