Lunch alltså

En timmes lunch då jag förmodligen kommer åka hem och äta/sitta här och vila de skavsårsvärkande små tossningar jag har. Denna dag har gått lite segare, men som sagt jobb som jobb och de stressar inte direkt häcken av en :)

Nåväl, tänkte ta en springrunda i sörskogen efter jobbet. Laga matlådor och njuta av mammas lugna och rogivande musik, tänk vad lite instrument kan roa själen!

Somnade halv ett, gick upp halv sju. Alltså jag måste bli bättre på att fånga in lite fler sovtimmar om jag ska orka pallra mig till jobbet och därefter träna, not good... lite trött sådär efter två och en halv timmes träning igår och cyklandes med två proppfulla kassar från willys men antar att det är som det ska då :)

Nuuu måste jag kila iväg, ska se till att få hem datorn till mamma today också.


PURRE RÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0