Friday night! yeaaah ohohohoo

Idag är det fredag, redan? känner mig superglae assåe. Bara få vila gärnet, men nej. Nu är man tydligen bjuden till tre olika fester och jag kan verkligen inte bestämma mig för om jag orkar? eller gör jag? Pappa ringde nyss och ville att vi skulle äta lunch idag och kolla i affärer enbart för att man får en gratisbiljett till grillen på torget om man köper något i butiker för 300! haha så typiskt min söta fader..

Igår var jag ute i spåret vid sörskogen och sprang 35 minuter, det fick räcka för denna gång.
Kokade majskolvar, hade glömt bort helt hur otroligt gott det är! med mycket smör och salt på då dvs (A)

Om en kvart börjar jag arbeta, hoppas denna dag flyter på.
Är dock rätt kass på simma.. hehe

see you (k)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0